گردهمائی مردم هفتکل در ۹ دی ۹۳ +تصاویر

 


 

 

 

 این اجتماع که بصورت خود جوش توسط امت حزب اله وبا حضور اقشارمختلف ازساعت ۱۰٫۳۰ صبح برگزارشده بود باشعارهای مردمی مرگ برفتنه گر وما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند آغاز شد .

مردم ولایتمدارهفتکل با اجتماع درمسجد جامع وسردادن شعارها ی انقلابی ، باردیگربیعت خود را با ولایت مطلقه فقیه اعلام نموده واز فتنه گران برائت جستند .

حجت الاسلام خلیلی امام جمعه هفتکل نیز طی سخنانی گفت : ملت ایران باید به انقلاب اسلامی خود افتخارکند وقدرشناس نظامی باشد که انبیاء وائمه معصومین آرزوی تحقق آن راداشتند.

پیش ازسخنرانی حجت الاسلام خلیلی ،بیانیه مجمع عالی بسیج شهرستان مربوط به حماسه ۹ دی قرائت شد وحاضران درپایان هربند با شعار الله اکبر خامنه ای رهبر آن را تأیید نمودند .

 

گزارش تصویری این مراسم را مشاهده نمائید :

 

 

 

IMG_1040IMG_1035

IMG_1047 IMG_1056IMG_1050 IMG_1061 IMG_1062 IMG_1065 IMG_1066 IMG_1072


نظرات شما عزیزان:

ناشناس
ساعت16:23---10 دی 1393
با سلام و خسته نباشید امیدوارم در کارتان پیروز و موفق باشید تو را خدا دیگه اینو مثل شهر شعله ها بدش نکنید هفتکل فقط یک ماهنامه داره ولی متاسفانه هر حرف بد و زشتی را داخل مطالب آن می نویسند من یکی از افرادی بودم که عاشق این ماهنامه بودم ولی از مهر ماه به این ور از شماره هفدهم تا حالا اصلا اونو نخوندم خواهش می کنم به عنوان یک شهروند تذکر بدهید این مصاحبه با آقای محمد قربانی چی بود که همه ی گفته هاشو چاپ کردید برای ما خانوم ها زشت نیست که این مطالب را بخوانیم آقای اسمی و آقای داودی ماهنامه شما را همه مطالعه می کنند لطفا در جمع آوری مطالب و نوشتن و چاپ آنها دقت کنید که این قدر ما خجالت نکشیم با تشکر

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 7:48 | نویسنده : هــــفـــتــــکـل ســـــــلام |